0 грн
Зробити замовленняDJI Care - це
сервісний план, який повністю покриває збитки в разі випадкового пошкодження
квадрокоптера, підвісу або камери. Пакет пропонує до двох замін за додаткову
плату на період до 1 року. Страховка поширюється на випадки пошкодження через
помилки користувача, пошкодження водою, зіткнення, пошкодження при падінні або
перешкодах сигналу.
У порівнянні зі
стандартною гарантією, DJI Care Refresh спрощує і здешевлює заміну.
Протягом терміну
дії DJI Care, якщо випадкове пошкодження відбувається під час нормального
використання обладнання, вартість ремонту і пов'язані з ним витрати будуть
покриті компанією DJI.
DJI Care
забезпечує професійні та ефективні послуги з ремонту. Всі власники DJI Care
отримують пріоритетний ремонт або заміну частин обладнання.
Купуючи DJI Care,
ви отримуєте суму страховки, що дорівнює ринковій вартості вашого
квадрокоптера. Це гарантує безкоштовний ремонт протягом терміну дії страховки
забезпечує безпечне використання дрона протягом цього періоду.
DJI Care Refresh
пропонує до двох замін за додаткову плату на період до 1 року. Карта DJI Care
надає право на страховку і першу заміну дрона за додаткову плату. Друга заміна
- платна опція.
Ціна на DJI Care Refresh в Україні
Звертаємо вашу увагу, що на території України послуги DJI Care Refresh надаються за ціною, відмінною від вказаних на офіційному сайті DJI. Це зумовлено тим, що Україна не входить в перелік країн, в яких можливе використання інтернаціонального страхового полісу DJI. Проте, задля того, щоб наші клієнти мали змогу користуватись даною послугою в Україні, наша компанія покриває додаткові логістичні та податкові зобов'язання, тому ціна послуги є трохи вищою, ніж та, що вказана на сайті DJI.
Заміна серйозно
пошкоджених квадрокоптерів
Якщо сума
страховки достатня, вам буде надано новий квадрокоптер, в разі, якщо пристрій
сильно пошкоджено і не підлягає ремонту.
Пристрої, на які поширюється DJI Care:
Замінні компоненти:
Сервісний процес:
Умови покупки
- Абсолютно новий і
неактивований продукт.
- Дрон або підвіс
активується протягом останніх 48 годин. Ручний пристрій активується протягом
останніх 30 днів.
- Ремонт в
офіційному сервісному центрі DJI (протягом 72 годин з моменту отримання
запрошення електронною поштою).
- Продукт схвалений
за допомогою відео контролю. https://repair.dji.com/en/djicare/customerupload
Карта DJI Care
Refresh
КРОК 1:
Відвідайте
сторінку активації:
https://support.dji.com/care/active
КРОК 2:
Введіть серійний
номер дрона, код активації DJI Care Refresh, а також вашу особисту інформацію.
Після успішної активації, угоду про надання послуг буде відправлено вам на електронну пошту.
Сервісна угода
Угода DJI Care
Refresh про надання послуг буде відправлена електронною поштою і може бути
використана як доказ покупки.
Загальні питання
Чи має DJI Care
Refresh міжнародне охоплення?
Ні, на даний
момент, DJI Care Refresh працює тільки в межах однієї зони покриття. DJI Care
Refresh і відповідний продукт повинен бути придбаний в одній і тій же країні
або регіоні. Кожен продукт може успішно зв'язати тільки одну послугу DJI Care.
Як я можу
скористатися послугою заміни DJI Care Refresh?
DJI Care Refresh
буде прив'язаний до серійного номеру продукту. Якщо ви хочете скористатися
послугою заміни, перейдіть на офіційний сайт DJI і подайте онлайн-заявку на
ремонт. Можливо скористатися DJI Care Refresh Express. Інтернет-запит на ремонт
і DJI Care Refresh Express повинні застосовуватися за адресою:
https://repair.dji.com/repair/index
Якщо підвіс мого
MAVIC 2 був замінений, чи можу я використовувати DJI Care Refresh?
Так. Нова послуга
DJI Care Refresh дозволяє клієнту замінити підвіс Mavic 2. DJI Care Refresh
охоплює заміну двох одиниць в рік.
Послуга охоплює
дрони, підвіс, батарею і пропелери. Після заміни підвісу Mavic 2 в сервісному
центрі DJI*, система автоматично оновить серійний номер заміщає продукту.
*Мається на
увазі офіційний ремонтний центр DJI, офіційно рекомендовані сервісні центри та
авторизовані сервісні центри.
Чи можу я
обміняти свій підвіс Mavic 2 Pro на підвіс Mavic 2 Zoom згідно DJI Care
Refresh?
Ні. DJI Care
Refresh не передбачає заміну вашого підвісу на підвіс для іншого дрона. Однак
ви можете подати заявку на цю конкретну послугу окремо. DJI Care Refresh
передбачає заміну тільки того підвісу, який був у вашому пристрої. Наприклад,
якщо ви відправите Mavic 2 Pro, ми замінимо його тільки на підвіс Mavic 2 Pro.
Чи можу я
продовжити термін дії Care Refresh після закінчення періоду?
DJI Care Refresh
включає в себе дві заміни і діє тільки протягом 1 року. Якщо ви подаєте заявку
на заміну вашого продукту двічі або період закінчується, вважається, що DJI
повністю виконав послугу DJI Care Refresh. Страховка DJI Care Refresh буде
зупинена.
Чи можу я
повернути або передати DJI Care Refresh?
DJI Care Refresh
може бути скасована при поверненні придбаного продукту в відповідно до порядку
відшкодування продуктів DJI, але не може бути скасована без повернення
придбаного продукту. DJI Care Refresh не може бути передана після покупки.
Чи покриває Care
Refresh збиток від води?
Пошкодження, що
виникають після контакту продукту з водою, покриваються DJI Care Refresh.
Продукт, який піддається ушкодженню водою, може бути замінений згідно DJI Care
Refresh.
Чи покриває Care
Refresh загублені дрони / деталі або в разі Flyaway.
Ні, DJI Care
Refresh не поширюється на втрачені або частково втрачені дрони, підвіси або
аксесуари.
Для отримання
інформації про Flyaway звертайтеся в службу підтримки DJI.