Гарантія
Умови офіційної
гарантії DJI
Виробник (Продавець) гарантує якість товару за умови дотримання Споживачем (Покупцем) правил, викладених в експлуатаційних документах (документації), та умов гарантійних зобов’язань і безкоштовного сервісного (гарантійного) обслуговування.
1. Для
гарантійного обслуговування обов'язково повинні бути виконані наступні умови:
- Протягом усього
гарантійного терміну товар використовувався правильно і за призначенням.
- Не здійснювався
самостійний розбір або модернізація квадрокоптера.
- Серійний номер,
марка водонепроникності, марка відповідності та інші позначки виробника не
показують ознак фальсифікації або підробки.
- Факт покупки
підтверджується чеком або правильним номером замовлення.
- Товар має
оригінальну упаковку, яка гарантує його безпечне транспортування в сервісний
центр.
2. Ситуації,
після яких гарантійне обслуговування неможливе:
- Падіння або
перегрів, викликані помилкою пілота, а не заводським браком.
- Пошкодження,
викликані самостійною модернізацією, розбиранням або розкриттям оболонки
квадрокоптера, не передбаченими в офіційному керівництві.
- Пошкодження
внаслідок неправильного монтажу або експлуатацією, незважаючи на рекомендації
офіційного керівництва.
- Пошкодження,
викликані несанкціонованою зміною плати, невідповідністю або зловживанням
батарей або зарядного пристрою.
- Пошкодження,
викликані польотами, не передбаченими офіційними керівництвом.
- Пошкодження,
отримані при роботі в погану погоду (сильний вітер, дощ, піщані бурі і т. д.).
- Пошкодження,
отримані при роботі в місцях з підвищеною електромагнітної середовищем
(видобувні виробництва, вежі радіостанцій, дроти високої напруги, підстанції і
т. д.).
- Пошкодження,
викликані використанням апарату в середовищі з відомими перешкодами від інших
бездротових пристроїв (передавачі, відео-лінії, Wi-Fi і т. д.).
- Пошкодження,
викликані роботою з вагою більше, ніж вказано для безпечного польоту в
офіційному керівництві.
- Пошкодження,
викликані польотом з застарілими або пошкодженими деталями.
- Пошкодження,
викликані не надійні або не сумісними (не рекомендовані виробником) сторонніми
деталями.
- Пошкодження,
викликані експлуатацією пристрою з вбраними або дефектними батареями.
3. Важлива
інформація
- DJI бере на себе
оплату експертизи, матеріалів, роботи фахівців і доставки при відправці
відремонтованого продукту назад до клієнта, в разі якщо це була проблема якості
самого продукту.
- Якщо DJI
визначає, що продукт не потрапляє під умови гарантії, DJI повідомить клієнту
вартість ремонту і доставки.
- Якщо ваш випадок
не підпадає під умови офіційної гарантії або викликаний невиробничих шлюбом, то
вартість експертизи, матеріалів і роботи фахівців визначається в залежності від
характеру проблеми.
- Ви можете
зв'язатися з нами для отримання додаткової інформації про гарантії і
обслуговуванні.
Зверніть увагу!
DJI проводить
гарантійний ремонт техніки, у якій на момент поломки була встановлена остання
версія прошивки квадрокоптера, пульта і всіх використовуваних з дроном
батарейок. За допомогою з оновленням прошивки ви завжди можете звернутися в наш
сервісний центр.
Умови офіційної гарантії Autel
Виробник (Продавець) гарантує якість товару за умови дотримання Споживачем (Покупцем) правил, викладених в експлуатаційних документах (документації), та умов гарантійних зобов’язань і безкоштовного сервісного (гарантійного) обслуговування.
Гарантійний термін експлуатації:
- Квадрокоптер 12 місяців
- Акумулятор 12 місяців або 200 циклів заряду
- Аксесуари 14 днів
Протягом гарантійного терміну експлуатації споживач має право у разі виявлення недоліків на безкоштовний гарантійний ремонт згідно з вимогами Закону України "Про захист прав споживачів" та умовами Договору оферти на купівлю товару через інтернет-магазин (далі – Договір купівлі-продажу)
Виробник/Продавець залишає за собою право відмовити як в гарантійному, так і в безкоштовному сервісному обслуговуванні виробу у разі недотримання Покупцем/споживачем правил, викладених в експлуатаційних документах (документації), та умов гарантійних зобов’язань і безкоштовного сервісного обслуговування, викладених в публічній оферті на сайті Продавця. Гарантійні зобов'язання Виробника і безкоштовне сервісне обслуговування поширюються тільки на моделі, які офіційно імпортовані в Україну, призначені для постачань і реалізації на території України та які були придбані в Україні через офіційні точки продажу.
Якщо протягом гарантійного терміну товар експлуатувався з порушенням правил або споживач не виконував рекомендацій підприємства, що виконує роботи з гарантійного обслуговування товару, ремонт здійснюється за рахунок споживача.
Процедура приймання товару по гарантійним зобов'язанням:
- Товар повинен мати оригінальну упаковку, яка гарантує безпечне транспортування його до спеціалізованого сервісного центру;
- Якщо товар не має повної комплектації (що була на момент продажу), то він не підлягає заміні на інший з подібними параметрами (в такому випадку можливий лише варіант ремонту товару);
- Товар, до якого немає гарантійного талону, товарного або фіскального чеку, виданого нашою організацією або організацією безпосереднього продавця і серійних номерів якого не буде знайдено в нашій базі даних, по гарантії не приймається;
- Працівники фірми мають право вимагати від споживача документи, що підтверджують купівлю товару, якщо виникають сумніви щодо його походження;
- Споживач привозить товар на гарантійне обслуговування за свій кошт.
Термін служби (придатності) товару припиняється у разі:
- Внесення у конструкцію товару змін та здійснення доробок, а також використання вузлів, деталей, комплектуючих виробів, не передбачених нормативними документами;
- Використання не за призначенням;
- Пошкодження споживачем;
- Порушення споживачем правил експлуатації товару.
Умови гарантійного обслуговування:
- Дефекти, що виникли по вині виробника, будуть усунуті протягом двох тижнів від дати подання товару на гарантійний сервіс. Цей термін може бути продовжений, якщо несправність вимагає заміни комплектуючих або надсилання товару до спеціалізованих сервісних центрів;
- Товар має бути доставлений клієнтом до нашої фірми;
- Товар, що подається на гарантійне обслуговування, має бути повністю укомплектований;
- Товар повинен бути активований, мати аккаунт та закріплену електронну пошту для зняття логів польоту в разі потреби;
Гарантія анулюється у наступних випадках:
- Пошкоджена гарантійна пломба, товар використовувався не за призначенням (неправильна інсталяція і обслуговування, видимі механічні пошкодження);
- Товар був пошкоджений під час транспортування (через використання неоригінального упакування);
- Після детального огляду товару працівниками фірми, у випадку виявлення порушень гарантійних умов, гарантія анулюється;
- Підставою гарантії є документ, виданий при покупці товару та завірений підписом менеджера магазину і фірмовою печаткою. Отримання товару означає згоду з умовами гарантійного обслуговування;
- Фірма не бере на себе зобов'язань заміни гарантійного товару на аналогічний під час обслуговування по гарантії;
- Виробник/Продавець не несе гарантійних зобов’язань у наступних випадках:прилад використовувався/використовується для провадження підприємницької діяльності, або для роботи за наймом, або будь-якої діяльності, пов’язаної з підприємницькою;
- Прилад використовувався в цілях, що не відповідають його прямому призначенню;
- У разі порушення правил та умов експлуатації, установки виробу, викладених у керівництві користувача та іншій документації, що передається користувачу з виробом або розміщена у Продавця або Виробника;
- У разі використання не останньої версії програмного забезпечення;
- Якщо журнал польотів продукту було змінено або видалено без погодження;
- Якщо прилад має сліди спроб некваліфікованого/стороннього ремонту;
- Якщо дефект викликано змінами конструкції або схеми приладу, його самостійною модифікацією, розборкою або відкриттям оболонки приладу, підключенням зовнішніх пристроїв, не передбачених Виробником в офіційному керівництві / іншій документації;
- Якщо дефект викликано дією непереборних сил, нещасним випадком, умисними чи необережними діями користувача або третіх осіб;
- Якщо виявлено пошкодження, викликані впливом вологи, високих чи низьких температур, корозією, окисленням, потраплянням всередину сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або тварин;
- Якщо потребується чистка окремих комплектуючих деталей;
- Якщо дефект виник внаслідок природного зносу частин у випадках перевищення норм правильної експлуатації, а також корпусних елементів виробу;
- У разі падіння або перегрівання, що викликано помилкою пілота, а не через заводський брак;
- Якщо серійний номер, марка водонепроникності, марка відповідності або інші мітки Виробника мають ознаки фальсифікації чи підробки;
- У разі непредявлення Покупцем чека та гарантійного талона на виріб;
- якщо не збережено повний комплект товару, цілісність та неушкодженість всіх частини упаковки, ярлики, захисні плівки, заводське маркування;
- Закінчився термін гарантійного обслуговування;
- При наявності механічних, теплових пошкоджень (сколи, тріщини, глибокі подряпини, зміна кольору тощо);
- При відсутності з'єднуваних гвинтів, частин і вузлів приладу, при механічних роз’єднаннях електричних з'єднань;
- Якщо в гарантійному талоні були внесені зміни або виправлення, не завірені печаткою і підписом Продавця або спеціаліста відділу гарантійного обслуговування;
- При відсутності на приладі заводських даних: серійного номера, номера партії і т. п., що робить неможливим його ідентифікацію;
Безкоштовна
консультація
Отримати
безкоштовну консультацію по гарантії і ремонту техніки Аutel, DJI, можна за телефоном:
+38 (067) 829-98-89
Документи,
необхідні для оформлення гарантійного обслуговування:
- гарантійний
талон;
- чек або накладна;
- логін і пароль
для доступу до облікового запису DJI GO (потрібні для синхронізації польотних
даних з серверами DJI);
- контактний
e-mail;
- контактний номер
телефону.
Для відправки на
обслуговування і ремонт службою «Нова пошта» необхідно вказувати наступні
реквізити одержувача:
ТОВ «Флай Технолоджи», м. Київ, вул. Глибочицька, 44 (2 поверх), тел.: +38 (067) 829-98-89.