0 грн
Зробити замовленняУмови офіційної
гарантії DJI
DJI гарантує, що
при дотриманні наступних умов протягом гарантійного періоду, починаючи з дати
придбання товару, оплата діагностики, робота фахівців, матеріали, тестування і
доставка оплачуються виробником відповідно до гарантії обслуговування.
1. Для
гарантійного обслуговування обов'язково повинні бути виконані наступні умови:
- Протягом усього
гарантійного терміну товар використовувався правильно і за призначенням.
- Не здійснювався
самостійний розбір або модернізація квадрокоптера.
- Серійний номер,
марка водонепроникності, марка відповідності та інші позначки виробника не
показують ознак фальсифікації або підробки.
- Факт покупки
підтверджується чеком або правильним номером замовлення.
- Товар має
оригінальну упаковку, яка гарантує його безпечне транспортування в сервісний
центр.
2. Ситуації,
після яких гарантійне обслуговування неможливе:
- Падіння або
перегрів, викликані помилкою пілота, а не заводським браком.
- Пошкодження,
викликані самостійною модернізацією, розбиранням або розкриттям оболонки
квадрокоптера, не передбаченими в офіційному керівництві.
- Пошкодження
внаслідок неправильного монтажу або експлуатацією, незважаючи на рекомендації
офіційного керівництва.
- Пошкодження,
викликані несанкціонованою зміною плати, невідповідністю або зловживанням
батарей або зарядного пристрою.
- Пошкодження,
викликані польотами, не передбаченими офіційними керівництвом.
- Пошкодження,
отримані при роботі в погану погоду (сильний вітер, дощ, піщані бурі і т. д.).
- Пошкодження,
отримані при роботі в місцях з підвищеною електромагнітної середовищем
(видобувні виробництва, вежі радіостанцій, дроти високої напруги, підстанції і
т. д.).
- Пошкодження,
викликані використанням апарату в середовищі з відомими перешкодами від інших
бездротових пристроїв (передавачі, відео-лінії, Wi-Fi і т. д.).
- Пошкодження,
викликані роботою з вагою більше, ніж вказано для безпечного польоту в
офіційному керівництві.
- Пошкодження,
викликані польотом з застарілими або пошкодженими деталями.
- Пошкодження,
викликані не надійні або не сумісними (не рекомендовані виробником) сторонніми
деталями.
- Пошкодження,
викликані експлуатацією пристрою з вбраними або дефектними батареями.
3. Важлива
інформація
- DJI бере на себе
оплату експертизи, матеріалів, роботи фахівців і доставки при відправці
відремонтованого продукту назад до клієнта, в разі якщо це була проблема якості
самого продукту.
- Якщо DJI
визначає, що продукт не потрапляє під умови гарантії, DJI повідомить клієнту
вартість ремонту і доставки.
- Якщо ваш випадок
не підпадає під умови офіційної гарантії або викликаний невиробничих шлюбом, то
вартість експертизи, матеріалів і роботи фахівців визначається в залежності від
характеру проблеми.
- Ви можете
зв'язатися з нами для отримання додаткової інформації про гарантії і
обслуговуванні.
Зверніть увагу!
DJI проводить
гарантійний ремонт техніки, у якій на момент поломки була встановлена остання
версія прошивки квадрокоптера, пульта і всіх використовуваних з дроном
батарейок. За допомогою з оновленням прошивки ви завжди можете звернутися в наш
сервісний центр.
Умови офіційної
гарантії Feiyu-tech
У разі
несправності продукції Feiyu-tech покупцеві надають заміну або ремонт товару.
- Компанія-виробник
зобов'язується протягом 14 днів з моменту отримання проблемного товару усунути
причини поломки або зробити заміну продукції. Обов'язкова умова - наявність
гарантійного талона.
- Гарантія
поширюється тільки на моделі, які були офіційно імпортовані в Україну і
придбані в офіційних точках продажу.
- Під безкоштовним
сервісним обслуговуванням мається на увазі безкоштовне для споживача усунення
недоліків (дефектів) виробу (включаючи заміну запасних частин), які виникли з
вини виробника. Усунення недоліків не тягне до встановлення нового гарантійного
терміну.
- Виробник і
продавець не несе гарантійну або будь-яку іншу відповідальність за можливу
шкоду, прямо або побічно нанесену людям, домашнім тваринам, майну, в разі якщо
це сталося в результаті недотримання вимог чинного законодавства, правил і умов
експлуатації виробу і його частин, умисних або необережних дій (бездіяльності)
споживача або третіх осіб, дії обставин непереборної сили.
Умови офіційної
гарантії Insta360
Компанія-виробник
надає офіційну гарантію на камери Insta360 Nano, Insta360 Air терміном 1 рік,
на аксесуари гарантія становить 1 місяць.
Для отримання
гарантійного обслуговування необхідний чек і гарантійний талон із зазначенням
серійного номера товару.
Гарантія не
поширюється:
- на продукти, що
мають сліди спроб некваліфікованого ремонту;
- пошкоджено
внаслідок невідповідністю стандартам параметрів телекомунікаційних мереж, а
також використанням нестандартних або неякісних запчастин, аксесуарів і т. д.;
- на механічні
пошкодження, що виникли після передачі товару покупцеві.
Безкоштовна
консультація
Отримати
безкоштовну консультацію по гарантії і ремонту техніки DJI, Feiyu-tech, Insta
можна за телефоном:
(067) 829-98-89
Документи,
необхідні для оформлення гарантійного обслуговування:
- гарантійний
талон;
- чек або накладна;
- логін і пароль
для доступу до облікового запису DJI GO (потрібні для синхронізації польотних
даних з серверами DJI);
- контактний
e-mail;
- контактний номер
телефону.
Для відправки на
обслуговування і ремонт службою «Нова пошта» необхідно вказувати наступні
реквізити одержувача: ТОВ «Флай Технолоджи»,
м. Київ, вул. Глибочицька, 44 (2 поверх). тел.: +38 (067) 829-98-89.